Sticky Post
Ha,an unusualwhoareyou? girl :D

Find the new world in here

Like many things. But not strange person ^^

Welcome to my world!



what kind of this talent?
boo
lightofsorrow

Along my life,I think I've a talent. No, not talent like can drawing well, cooking well, everything can be impossible If  I'm in kitchen  ^^

Maybe it's my talent now :

1) can disturb my sister 24 hours non-stop. Maybe her life never same before she knows she will get a long suffering along her life :p
2) looks like Tasya when I was child * I think it's not talent. Poor tasya! You look like me :p*
3) stress quickly. Give me ten seconds to see Physics book and I can stress quickly. Just one second after see physics book

and other tragic talent I had

ho, how to detect our talent ya?
*sorry mam, just talent like that ur daughter has ^^v*


deddy c dan 'masternya'
boo
lightofsorrow

Kemaren aku nonton The Master, trus mendadak pengen nyari tentang si deddy corbuzier *yang ga ada angin ga ada ujan tiba2 dikukuhkan jadi master sulap (atau mengukuhkan diri?)*

Setatap mata urangtelah nonton the master (dan kenyang ngeliatin tampang orang yang katanya master) ada yang aku heranin

1) Ko bisa kepalanya deddy corbuzier tetap terjaga kebotakannya?kinclong lagi ga ada rambut sama sekali. ada apa dengan rambutnya??diapain coba??dari aku tk ampe sekarang rambutnya bisa gitu2 aja
2) Kenapa tampilannya harus kaya gitu coba?kenapa dia ga nyoba berpakaian dengan warna lain?kuning gitu misalnya?*jeblak bgt dari gelap ke terang banget*
3) Acara the master. Maksudnya ni acara apaan sih?pake kekuatan pikiran apa ilmu rada2? kenapa jelangkung ikut2an muncul di the master?jelangkung kan identik banget ama black magic. sebenarnya sulap macam apa si yang ditampilin?

Jadi bingung sendiri ngeliat acara sulap itu. dan juga para jurinya. kayanya emang mending tidur daripada di tv ampe midnight nonton the master yang memusingkan

Tapi aku setuju juga sih ama pernyataan dia kalo seorang master yang dicari selain berkemampuan keren juga bermoral. Apa jadinya kalo ada orang berkekuatan lebih tapi ga bermoral?bisa ancur dunia *kurang lebih kaya gitu

Tapi, *tapi terus dari tadi* Kekuatan apa yang ingin ditampilkan di the master?ga tahu deh

around the world in eighty days-oxford
boo
lightofsorrow
Oa! Last week I rent book from library. Yeah that's book was old. It printed in 1974. and setting around 1925 when England colonize several country.
Yup, the title is Around The World in Eighty Days. The book is purpose to added our vocabulary. For beginner *ashamed*
But when I searching about that book in msn, I find jackie chan's movie instead. his movie with similar title
I'm too lazy to write summary :D
anybody knows about that book?oxford version.
Tags:

it's the basic problem
boo
lightofsorrow
always happen when I sign up in here.
all template in here feels monoton
but i can't make template :D :D

maybe I must have a work with google to find site.
site which provide free layouts

I Love Free~~~
Tags:

?

Log in

No account? Create an account